18 augusti 2008

Arrrrrgg

Idag har jag varit arg! Av flera anledningar.

För det första damp det ner mycket otrevlig post i brevinkastet idag. Ni som känner mig vet säkert vad det handlar om eftersom det rör min fina lilla privata såpopera. Jag säger bara suck.

För det andra var jag och Otto sjuukt irriterade på det klantarsle till reporter som får intervjua stackars Sanna Kallur några minuter efter att hennes dröm om OS-medalj gått åt helvete eftersom hon tyvärr ramlade i semifinalen. Hon måste ha slagit sig rejält för det var ett jäkla fall, och det är ju galet tråkigt att det blir sådär när hon kände sig så bra och var snabbast i försöksheaten! Idiotreportern börjar däremot, när hon står och knappt kan samla sig och är helt tårögd och försöker hålla ihop och svara på hans frågor, att ställa en massa jävligt osmidiga frågor som typ "hur tror du att det kommer kännas att stå bredvid och titta på finalen?" och man ser att hon håller på att bryta ihop! Jag var så arg att jag höll på att börja gråta jag också!

Sen var jag bara allmänt arg. Så arg att jag stod och diskade och kastade besticken i diskvattnet och slamrade som fan för att försöka avreagera mig. Mest på skitfåniga saker jag läst i ett brev som kom idag, där jag blir typ utskälld för saker jag skrivit i största välmening och för att ett annat brev "inte hållit tillräckligt hög klass". Jag kokar bara jag tänker på det. Men där ska svaras ett och annat. Sen. När jag är mindre arg.

Tur man har en mycket trevlig pojkvän som hjälper till att göra avslutningen på kvällen mycket mycket trefligare! Nu ska jag hoppa i säng och läsa Bodil! :D

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag hade PMS igår... kunde ringt mig så kunde vi hata tillsammans. Puzz på dig!

Jennie sa...

Jävla fittarsel!!! (till den okända idioten) Massa kramar (till dig) Sen kan jag faktiskt inte hålla med om Kallur hon tar ju för fan aldrig medalj var ju likadant för 4 år sen hon åker ju bara till OS för att lipa...nej tacka vet jag hmmm...Klüft? Eller Holm det får vi snart se... tacka vet jag Ljungberg iaf haha ses ikväll gumman puss och kram igen

mia sa...

PSM i Småland me!We rock...

Anonym sa...

min syster yster. Livet är bra hårt ibland. Själv är jag totalt pank här med, har service telefonen = ingen öl eller drink på hela veckan och så jobbar jag lätt 2 timmar övertid varje dag. Är oxå typ chef nu efter som chefen är borta och då skall man ut till inkompitenta greeker som inte fattar nåt och bara har massa papper man skall skriva på när man egentligen har allt klart med likvidering men nej jag ägnar gärna 3 timmar till att kolla papper. Så du skall nog inte klaga så himla mycket. Men det är sol och varmt fast riktigt svettigt.... Puss o kram

Anonym sa...

Haha, men orka bry sig om att Kallur är mobbad. Det får hon väl ta. Klart att det ligger i allmänhetens intresse varför hon klantade sig och vad hon kan göra bättre.