18 april 2009

sex och en halv timmar städ

... är vad dagens lördagsnöje bestått av! Jag, Otto och Ottos mamma har packat, skurat och röjt i Ottos lägenhet. Och nej, det är inte klart. Min lägenhet vill jag inte tänka på än. Jesus alltså!

Nu ska vi snart över till mina föräldrar och äta middag. Grillat! Om tre veckor flyttar vi. Det ska blir SÅ kul!

För övrigt börjar jag bli PMSig. Jag såg ett par föda barn i ett avsnitt av Sjukhuset på TV3 igår. Gissa om jag bölade :p

Och KÖRSBÄRSTRÄDEN BLOMMAR!!!! Det är den ultimata rosablommiga perioden det. ^^

4 kommentarer:

mia sa...

Ååå jag ska tänka på dig varenda gång jag ser rosa körsbärsträd... Hoppas ni får en nice lördagskväll! Lägg städhandskarna på hyllan en stund :)

anna sa...

Det är tur att städhandskarna för det mesta är rosa iaf :D

Sophie sa...

man märker när man håller på och flytta hur mycket saker man har... mycket bra saker men också mycket skit... men hoppas att allt går bra för er iaf... det tar tid men det blir säkert hur bra som helst. kram

Jennie sa...

Åh rosa körbärsträd vår ågrd är full av dem...underbart ses på torsdag