6 april 2009

Jag vill också ha en sån här kompis

Mitt hem börjar mer och mer fyllas av lådor! Här är nåt sorts organiserat kaos (intalar jag mig i alla fall) av grejer som liksom väntar på att packas ner. Om en månad har vi fått nycklarna!

När jag röjde i en låda med sjalar och halsdukar hittade jag också en badbomb jag fått nån gång innan jag flyttade hit tror jag. Jag ska testa den i badet nu och se om den fortfarande är nåt att ha. Annars får det bli annat badskum - men jag känner för att testa om min konflikthanteringsbok håller för att läsas i badet :p

Jag läste ut Sofies Värld i fredags! Jag tror jag började läsa den i slutet av förra sommaren, så jag har haft den på G ett rätt bra tag, om jag säger så. Nu är min enda bok-surdeg faktiskt Marken under hennes fötter av Salman Rushdie som är så stor och tung att jag bara kan läsa den hemma. Det gör att jag inte kommit in i den alls!

För övrigt skulle jag gärna ha Merlin som kompis nu. Tänk att kunna flyttpacka såhär! :p

3 kommentarer:

Jennie sa...

Hej vännen! Salman skall jag aldrig mer lsa usch och fy och back to the center och allt det där :-)

Mia sa...

Anna! Jag drömde om dig och Otto inatt. Ni skulle flytta in i mina föräldrars hus och höll på att bära lådor för fullt. Knasigt!

Anonym sa...

Är du medveten om att jag besitter sådana kunskaper?

En uppriktig vän