13 april 2009

Lägenhetsbilder (igen)!

Nu har vi fått tummen ur och lagt upp mäklarens bilder på lägenheten igen, eftersom det var folk som missade dem när vi precis köpt. Idag är det tre veckor tills vi får nycklarna! Om vi inte har tur och får dem redan dagen innan.

Helgen har varit jättehärlig! I torsdags kväll åkte vi, dvs. Otto, jag, Richard och Ludwig, till Lysekil. Vi har åkt runt lite, legat i gräset och druckit vin och läst, lagat god mat och kollat in ett antal loppisar. Idag har Otto och jag städdag här hemma. Här finns ju ett antal prylar som ska packas ner. Jesus alltså.

Och på tal om Jesus tyckte jag SR skötte sig alldeles ypperligt i fredags när de först sände Jesus Christ Superstar från Malmö med Ola Salo, och efter det Parsifal! Påskigt så det förslår! Glad påsk på er! Det fick man ju faktiskt inte säga förrän i lördags kväll! :D

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Ser mkt bra ut tycker jag :D Du vet om att lilla jag börjat blogga igen va? Lite lagom seriöst typ - http://sessan-lindiz.blogspot.com/ Kram på dig!

Jennie sa...

Den ser ju sjukt fin ut!!! Grattis

mia sa...

WOW vilken lägenhet! Ser ju sjukt fin o fräsch ut! Förstår att ni längtar som bara den... Puss o kram