20 april 2009

Mitt hatobjekt

Är just nu kursen jag läser, LAU 380. Oerhört dåligt organiserad kurs. Bajs!

Dessutom ger mig den här hemtentan en massa onödig huvudbry. Jag tycker att jag har tillräckligt att fundera på! Tentan ligger ute nu och ska in precis innan vi flyttar. Alltså vore det ju väldigt bra om jag kunde börja på den redan nu, men problemet är att den går ut på att analysera en självupplevd konflikt. Och jag vet inte för mitt liv vad jag ska hitta på att skriva om! De två senaste stora konflikterna eller vad man skulle kalla jobbiga situationer i mitt liv är ALLDELES för känsliga, intima och privata för att jag vill skriva om och analysera i nån jäkla tenta. Det tycker jag är orimligt. Samtidigt får den här kursen mig att fundera en massa på dem. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva min hemtenta om! Då blir det svårt att skriva den liksom.

Att sen kursledningen i allmänhet är oorganiserad är liksom inget plus. Kursutvärderingen blir inte nådig kan jag tala om. MORR!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ush för dåliga ostrukturerade kurser, ska man inte satsa på att läsa den kursen tro? Ska bli mysigt med fika på torsdag! Kram

Jennie sa...

usch som alla andra laukurser då???

mia sa...

Vad tråkigt att avsluta utbildningen med en bajskurs! Du får väl hitta på en jävla konflikt, eller ta nån bagatell och överdriv! Kram kram