29 april 2009

Nu är vi officiellt fattiga!

Idag har det varit kanonväder! Och jag har varit inomhus i princip hela dagen... :/

Imorse hade vi seminarium på gamla peddan. Därifrån fick jag springa direkt bort till centralen, där Otto och jag tog tåget till Falköping och bankmöte. Efter två timmar med räntesatser och annat som snurrade runt i huvudet tog vi tåget tillbaks till Göteborg, hann med en fika på Dahls vid Lilla Bommen, och sen var det jobbdags. Ett jobbpass där jag och Klara absolut inte gjorde någonting. Vi sålde inte ett program och vaktade inte en enda jacka. Otto mötte mig och vi promenerade tillbaks. I t-shirt! Superhärligt :)

Nu har vi alltså officiellt lånat alla pengar till lägenheten! På måndag får vi nycklarna. Wiie!!!!

1 kommentar:

Jennie sa...

Grattis älskade vännen