22 april 2009

Jag vill flytta nuuuuuu!

Igår var jag och Otto mycket seriösa. Vi var på årsmöte i vår blivande bostadsrättsförening. Det var rätt intressant! Framför allt eftersom vi visste att en fråga handlade om boende i en trappuppgång som ville bygga balkonger. Och om det skulle på nåt sätt gå att fixa till fler lägenheter vore det ju inte fel liksom.

Men i vilket fall som helst ska det bli sjukt trevligt att flytta! Sen kanske vi inte bor just där resten av livet, men bara att få lite ordning på alla grejer och få organiserat ihop våra pinaler i samma lägenhet känns väldigt rätt just nu. Det mindre roliga är själva flytten. Här är MÅÅÅÅNGA grejer som inte är packade än, om jag säger så. Det kommer kräva en hel del jobb, och sen lite till. Gah!

Nu ska jag läsa om svåra samtal. Och dagdrömma lite om att någon kommer och ger mig en iPhone. Jag är ruskigt sugen på en! TUT!!!!

2 kommentarer:

Jennie sa...

oj oj oj vad vuxet att gå på bostadsrättsmöten tihi...ses imorgon kram

Thomas sa...

TUT!