10 december 2008

Knäppt

Det har tagit mig halva dagen idag att ringa tandläkaren. Det säger kanske nåt om hur jävla obehagligt jag tycker det är med tandläkare. Det är jobbigt att bara ringa dit. Och nu var det sjukt längesen, och jag måste verkligen gå dit. Det tänkte jag för typ ett år sen också. Jag har drömt samma mardröm flera gånger om att alla tänder i munnen åker ut. Fy fan alltså! Tänder borde bara sitta där och fungera utan att bli hål i och annan skit.

Idag är seg. Jag skriver lite och stickar lite (måste bli klar innan jul!) och snart ska jag iväg till biblioteket och jobbet. Fast helst vill jag bara krypa ner i sängen och se på julkalendern!

Och så har jag lekt med Spotify hela dagen! Jävlar vilken bra idé det är. Tyvärr har jag inga inviteringar att skicka ut, men hade jag haft det hade jag skickat till alla jag känner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad e spotify?

Anonym sa...

www.spotify.com

Gratis musik helt enkelt. Lagligt dessutom.