28 maj 2009

SEGT


Det är segare än kola att sitta här och försöka skriva det sista på sista projektarbetsrapporten. UGH!

Sen ska jag hjälpa min moder att förbereda Victors student imorgon. Min lilla lillebror går ut gymnasiet. Jag känner mig gammal. Jag har ju bytt blöjor på den lille skiten! Dessutom var han ju som mest praktisk när han var sådär 3-4 år och jag och Elin kunde få honom att gå och hämta saker och utföra en massa bra uppdrag vi inte ville göra själv :D

Med lägenheten går det iaf framåt! Igår började vi ta tag i garderoberna. Men det lär ligga nere tills efter nästa helg, men då har vi tid att ta tag i det på riktigt!

Nu ska jag försöka skriva klart det här så jag kan göra nåt annat sen. Tut!

4 kommentarer:

Mia sa...

Kör hårt! Hela vägen in i kaklet Anna! Snart är du fröken på riktigt... Hur går det med jobbsökandet? Any luck? Kram kram från Småland

Jennie sa...

Grattis gumman snart färdig!!!

Anonym sa...

Ja, men tänk när du väl är klar så är du KLAR! själv har man ju två långa år kvar....

erika sa...

(psst! jag har ett blogginlägg.)