6 maj 2009

Lite ESC-nörderi

Norge har fattat vad jag fattade för nästan ett år sen. Man ska ha en fiolpojke! :D

Jag är sjukt nördig med Eurovision Song Contest, vilket jag tror de flesta vet. När jag inte har något bättre för mig brukar jag kolla på inför-programmen på svt.se, och jag tänkte ha lite folkbildning här och lägga upp min (och typ alla andras också) favorit, näst efter Malena såklart!

Tänk om det blir fiolpojke och opera som kommer topp två i år. Då skulle jag bli glad :D

a l e x a n d e r r y b a k - f a i r y t a l e

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det hade inte suttit fel, jag tycker bara att det är så himla många deltävlingar/semifinaler och allt möjligt att det är näst intill omöjligt att hänga med. Jag är med läsnostalgisk var på bibblan igår och lånade en hel hög av Astrid Lindgren och en Ture Sventon blev det med :) Kram