4 juni 2009

Klarrrrrt

Så var man färdig med fem års utbildning då. Det känns faktiskt rätt konstigt. Fast jag tror inte det har sjunkit in än. Jag är färdig. Det är å andra sidan nu den stora ångesten kommer över en :p Men vad fasen, det ska bli rätt kul också!

Igår var Jan och Richard här på inställd grillkväll. Vi hade alltså tänkt grilla, men det sket sig eftersom det började regna precis när vi skulle börja med maten. Men det var najs ändå! Idag känner man sig aningens bakis och lite seg. Men tack gud för diskmaskin! ;)

Nu ska jag strax cykla iväg till biblioteket (jag håller på att prova in mig på Örgryte/Härlanda bibliotek som ligger typ 3 minuters cykelväg härifrån. Nu på morgonen läste jag ut The Golden Compass av Philip Pullman. Egentligen är det konstigt, för det roligaste med att läsa ut en bok är nästan att man får fundera på vilken bok man ska ta sen :p

Och klockan 13 ska jag guida människor från Volvo på operan. Har ni vägarna förbi i sommar kan jag tipsa om guidade visningar dagligen kl 15! Jag håller i ett antal av dem ^^

1 kommentar:

Jennie sa...

Hur går det med jobb då gummsan?