12 november 2008

Under all fucking kritik!

Nu har jag inte bloggat på skiiiiitlänge. Jag vet inte varför. Men men.

För tillfället befinner jag mig i en lägenhet i Kungsladugård och är bara sådär skitkär. Snart ska jag krypa ner i en säng och bita Otto lite i axeln tror jag. Vi fick nästan en heldag ihop eftersom han var halvdålig imorse och inte gick till jobbet. Det var najsigt, och sen åkte jag till stan vid strax-före-tre-tiden och hämtade min bok som kommit från Adlibris. Harry, a history av Melissa Anelli. Hon är webmistress på The Leaky Cauldron, den största Harry Potter-siten, som skrivit en bok om typ fenomenet Harry Potter. Ska bli jäkligt intressant att läsa! Att Melissa dessutom fick en två dagar lång intervju med JK Rowling och att Jo faktiskt frågade om hon fick skriva förord till boken känns inte helt fel heller!

Imorgon blir det lite skrivning på uppsatsen så jag har något att lämna in för handledning tills på måndag. Det känns som att det iaf finns idéer och uppslag i huvudet som nog kan bli något vettigt av.

Nä, gonatt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa otta från wiiet

Lindiz sa...

Ja... du får börja blogga lite mer nu tycker jag! Kramiz

erika sa...

Vad mysigt ni verkar ha. Axelätning och allt... :) Vad kommer uppsatsen att handla om?

Anonym sa...

Ja, vad ska uppsatsen handla om?? Något med Harry?