19 november 2008

mittiveckan

Igår var det tisdag. Dagen då jag skulle ha mailat typ ett första kapitel till min handledare. Igår fick jag iaf fixat lite mer i biblioteket och träffat Carina, Erika, Jessica, Zandra och Josefin för lunch på pedagogen. Jag hade glömt hur trevligt det var att gå i en klass med folk mer än typ en dag i veckan, och dessutom med fler än två som man typ känner! Jag känner mig helt cut off från livet när jag bara sitter hemma och skriver! Tur man har operan så man iaf får träffa lite folk! Och jag hade glömt hur fruktansvärt VÄRDELÖST cafét på pedagogen är! Kortavgifter, bjuder inte ens på vatten och det kostar 2:- att låna bestick. SÅ JÄVLA DÅLIGT! Jag blir så arg. Hur fan kan man bygga en ny stor del av universitetet och låta så snåla kapitalistjävladåliga människor ha hand om cafét där? Det är pinsamt beyond alla gränser. Och otrevliga är de också. Skämmes tamigfan!

Idag är det onsdag. Jag har fortfarande inte mailat något till min handledare. Men det kommer. Jag kommer iaf få hemskickat en del av läroböckerna från förlagen! Det är väldigt trevligt faktiskt.

4 kommentarer:

mia sa...

Å så snällt att du får böcker! Det borde man kanske prova? Man är ju smålänning... Jag mailade också in delar av min uppsats idag. har seminarie på måndag då vi ska diskutera varandras texter... Jeesus... jag har ju itne kommit så långt me skrivandet. Har massvis att läsa än så länge. Kram

erika sa...

Det var trevligt att träffa dig också! Jag hade gärna sett fler träffar i framtiden men, då gärna under lite mysigare förhållanden. Pedagogcaféet kan gå å döö!

erika sa...

mitt kommatecken hamnade fel. så det kan gå.

Anonym sa...

Åh vad mysigt, nästa gång e jag gärna med om ja får