4 november 2008

tenta down, uppsats to go

Igår fick jag avklarat min muntliga tenta på temakursen. Skönt! Nu är det bara uppsatsen kvar att fokusera på, och det känns faktiskt väldigt skönt. I eftermiddag måste jag fokusera på att fixa någon sorts disposition som jag och min handledare kan diskutera imorgon. Och det är skitsvårt eftersom det är väldigt stort och ohanterbart just nu. Jag vet liksom inte vad som ska vara med eller inte!

Igår blev jag så himla pysselsugen att jag drog fram alla pennor och stämplar och papperslådor och började göra lite julkort. Grymt avkopplande! Idag är det redan tisdag, och förra veckan försvann hur fort som helst. Läskigt liksom!

Nu har jag tre guidningar framför mig i veckan, och på fredag åker jag och Otto till Skövde eftersom vi fick ett infall tidigare i höst och bestämde att vi ska stöpa ljus tillsammans med Ottos mamma. Det ska faktiskt bli kul! Sen har jag bara skridskoåkning kvar på min vill göra-lista :) Det ska vi också ta tag i snart!


4 kommentarer:

Jessica sa...

Anna! Jag är ledsen att meddela att jag inte kan vara med i pocket-utbytet eftersom alla, och då menar jag alla, som jag tänkte skicka till redan är med/inte vill vara med. Jag har till och med kollat med avlägsna vänner där hemma i Linköping, men det är samma sak där. :-( Jag var riktigt sugen på att vara med! Den där fikan får vi dock ta snart. Ha det fint! Kram Jessica

mia sa...

Anna! Hjälp mig genast med inspiration genom att förtälja vad du ska skriva om! Puss

Anonym sa...

Skriskoåkning najs akn du det?

Lindiz sa...

Jag är lite sugen på att måla krukor någon dag... hmm vad tror du om det?