22 januari 2008

kein snigel!

Jag tänker minsann inte acceptera att bli kallad snigel igen av Mia, så jag tänkte skriva lite bara. Idag har jag börjat på en ny stickning, bara för att kunna variera mig lite eftersom det blir lite tråkigt i längden att sticka samma sak hela tiden. Men för er som undrar hur det går med den grå rutiga mönstrade halsduken i ullgarn kan jag meddela att det går som smort!

Imorgon ska jag köpa mer svart mohairgarn för det är så luddigt och gosigt! Av det ska det bli en diagonalstickad stor svart sjal på stora stickor. Mys mys!!

Idag har jag varit ledig. Det är väldigt trevligt. Och jag har plattat håret! Då ser man hur sjukt långt det är. Me like! Fast jag var inne och beställde klipptid på Nova tills på torsdag, fast jag kom på nu att jag tänkt tvätta på den tiden, och det måste jag nog om jag inte ska behöva gå naken :p

Imorgon ska vi prata om Smilla och hennes känsla för snö. Därför ska jag krypa ner i sängen nu och försöka klämma några sidor till!

Jo förresten, jag har lagt upp lite nya bilder på Facebook också. Min älskade basgrupp har fått ett eget album!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Här sitter jag illamående som fan...men ajg lovar att anteckna på fredag puss och kram

Lindiz sa...

Jag tycker vi var duktiga som var i skolan idag... å ännu bättre är det om du kommer på lördag... tant snusk ;-)

robin sa...

Jag tror att du är snygg i vilket hår som helst : )

mia sa...

låter som du haft en mysig dag me stickning o läsning! själv har jag blivit mörbultad på ett boxpass. mer om det, och vad jag mer gjort idag, kan du läsa på min blogg!