29 januari 2008

Cinderfuckingella


Idag har jag nog slagit nytt rekord! Jag hade tvättid klockan 11 och sedan dess, fram till i alla fall 16.45, har jag städat! Jag har kört sex tvättar, hängt upp och tagit bort all tvätt, strukit en hel hög med tvätt, diskat, röjt papper och skurat hela badrummet! Jag känner mig väldigt väldigt duktig nu ^^

Det värsta är bara att jag önskar att jag kunde säga att här är skinande rent, men då skulle jag faktiskt ljuga :p Men man kan gå in i badrummet iaf, där är det faktiskt grymt städat :D

Idag har jag lyssnat på Händelarior. Underbart! Nu tänker jag läsa lite skolartiklar, och sen tänker jag ägna resten av kvällen åt ostbågar, stickning och Grey's Anatomy. Wiiie!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag har pluggat hela dagen - usch vad trist!

Thomas sa...

Jag ska tvätta imorn men jag är inte ens i närhten av sex maskiner.

Jennie sa...

Fan va gött jag kommer imorgon haha puss på dig, bra jobbat med städningen...

robin sa...

Du är så duktig!