15 januari 2008

Dagen kommer närmare...


Idag tycker jag faktiskt vi var duktiga! Det blev basgruppsplugg i några timmar och vi pratade om konstiga ismer. Nu är jag så urbota trött på den här tentan och kursen att jag bara vill få det överstökat! Imorgon blir det mys och repetitionsplugg med dra-lappar-ur-hatt-frågesport. Mycket bra!

Nu är jag jättetrött, men risken är väl att jag inte kan somna ikväll om jag skulle ta en powernap nu :/ Såg för övrigt säsongsavslutningen på säsong 2 av Six Feet Under i eftermiddags. Hemskt!

Nu har jag börjat på min nya halsduk, grå. Med mönster i! Den ska bli rutig. Yay! Jag känner mig väldigt väldigt stolt. ^^

Borde plugga mer och förbereda imorgon. ORKA! Däremot gillar jag Fröken Smillas känsla för snö, som jag började läsa igår.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Vi e så jävla grymma puss

Lindiz sa...

Den här tentan asså... I hate it!

mia sa...

imån kör vi stenhårt till ruset av godis... sov gott snigel (no more!)