10 oktober 2008

Nämen en helg!

Nä nu är det dags för lite uppdatering. Däremot har jag inget vettigt att skriva, så söker du substans är det lika bra att sluta läsa :p

Igår var det torsdag. Torsdagar betyder heldagar i skolan. Vi diskuterade Svinalängorna/Mig äger ingen/Kalla det vad fan du vill typ i samband med intersektionalitet. Intressant! Sen seminarium om Kathleen McKormick. Fast sen var jag jättetrött! Och på kvällen var vi på Victors skola och åt trerätters födelsedagsmidag för pappa. Jättegott! Victor fick vara med och laga maten liksom, hehe.

Idag har vi haft världens mysmorgon och stannat alldeles för länge i sängen! Snart ska jag pallra mig iväg till operan eftersom jag ska jobba i shopen på dagen och på föreställning ikväll. Ett gött 12-timmarspass! :p Imorgon ska vi vara typiskt lördagsmässiga och shoppa lite, kanske titta lite på Inet och sen göra andra höstiga saker. Sen är det hemtenta som gäller! Fast det tar jag på måndag ^^

2 kommentarer:

Jennie sa...

Höstiga saker?

Lindiz sa...

Ja, ingen hemtenta idag. Den tar man tag i tidigast på söndag (eller det intalar jag mig iaf att jag ska försöka göra) Kram!