25 oktober 2008

Lördagsförmiddag

Ah, vad gött det är att vakna vid 10, ligga i sängen och pussas och läsa tidningen, och sedan dra på sig och promenera i höstsolen till Linné och äta frukost! Nu ska Otto och jag köra hem till mig, byta skor och åka till stan och leta skor till Otto. Sen ska jag baka äpplepaj till ikväll och då blir det middag på Hisingen med bröder Pleijel och Jan H! Ska bli mkt trefligt :) Fast jag är väldans avundsjuk på Richards föräldrar som ska se Julius Caesar på operan! Det är sista föreställningen och det är tok-utsålt. Inte en chans att man fick se den. Skit också!

Nu ska jag påpeka för min pojkvän att han nog borde ta på sig kalsonger efter att han duschat innan han springer runt i hela lägenheten :p

2 kommentarer:

Jennie sa...

hahaha snoppen i vädret =)

erika sa...

det kan inte påpekas nog! :D