15 oktober 2008

Liten kris


Igår var det nästan lite hemskt! Vi skulle försöka slänga ihop lite mat och jag behövde ha i lite mango chutney. Ni som känner mig vet att jag typ har lite mango chutney i all mat. Och ve och fasa, DEN VAR BORTA! Jag öppnade kylen flera gånger i hopp om att den helt plötsligt skulle trolla fram en burk av denna underbara bruna gegga, men icke. Där fanns bara senap och sånt där trams. Katafuckingstrof!

Som tur är har jag en mycket mycket snäll och söt pojkvän som kom hem från sitt orkesterrep igår kväll med just en burk mango chutney! (Fast jag tror han köpte den på Konsum ;) Så nu har jag ätit en god bagel med grillad kyckling, keso, tomat och MANGO CHUTNEY!! ^^

5 kommentarer:

Jennie sa...

Åhh det låter otroligt gott!!!

Anonym sa...

Det blev lugnast så. ;-)

Anonym sa...

Najs. Vilken snäll man du har!

Lindiz sa...

Vilken kris ;p

mia sa...

Header verkar vara det nya svart. Får försöka konstruera en när jag hinner... och fattar hur man gör :)