24 mars 2009

Jag ser ljuset!


I förmiddags har vi haft examination av LAU 310. Nu är den muntliga presentationen fixad och jag har fått feedback på det skriftliga. Det kändes bra! På måndag börjar min SISTA kurs på den här utbildningen! Det känns nästan lite sjukt faktiskt.

Men det blir inte bara lugn och ro fram tills dess - mamma och pappa kommer hem imorgon kväll, och jag överdriver inte om jag säger att här ser ut som FAN. Här behövs städas, om jag säger så. Det lär jag få ägna både kvällen idag och morgondagen åt!

På flyttfronten är vi sjukt duktiga. Ottos lägenhet är i princip nerpackad, och nu när vi kommer bo hemma hos mig typ resten av tiden blir det lättare att röja och packa där också. Fast lite svårare blir det där, för man kan ju inte ha hela sitt bohag helt nerpackat! Fort går det däremot. Nu i helgen åker vi till Anderstorp och Hyltebruk och träffar Ottos bror och faster. Och åker hem via Ullared - wiie! Sen försvinner påskhelgen i april när vi ska upp till Lysekil med Richard och bara ha en slapphelg.

För övrigt är jag less på idioter som kör bil. Men mer om det senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh slapphelg låter helmysigt

Anonym sa...

Jag är också less idioter som kör bil! Jag har hållt på att krocka två dagar i rad, och det har INTE varit mitt fel någon av gångerna. Gaaargh!