20 mars 2009

Jag borde skämmas


Nu är det så dåligt på bloggfronten att jag inte vet vad! Men just nu bara susar tiden förbi. Vart den här veckan har tagit vägen vet jag verkligen inte.

Måndag och tisdag ägnades åt VFU. Kändes stabilt. I onsdags hade vi uppföljningsseminarier på pedagogen, och igår och idag ägnar jag åt att skriva utvecklingsarbete. Det går sjukt segt. Jag har typ koll på vad jag vill skriva, men det blir inte lika bra när man försöker få ner det på papper!

Igår var vi en sväng till Ottos lägenhet igen. Nu är den baskemig nästan packad! Det känns väldigt skönt faktiskt. Det som är kvar är i princip det sista i vardagsrummet, och sen det lilla som finns i badrummet. Köket är det sista vi tar. Förhopppningsvis sover vi inte mer där! Wiie! Jag längtar som fasen tills vi får flytta in i den nya lägenheten! :)

Ikväll får vi se vad som händer. Antingen blir det ett operabesök, eller så hittar vi på nåt här hemma. Det beror lite på om det finns biljetter och om jag blir färdigskriven. Så det borde jag fortsätta med nu.

Förresten har jag Disney-maraton på Spotify idag. Yay säger jag bara :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag satt hemma i KBA och spelade massa disneylåtar på pianot himla mysigt...men hur går det med avflottningsfesten okm lägenheten är nedpackad?

anna sa...

Visst är det mysigt med Disney! Vi har nog insett att vi får fundera på det där med avflottningsfest - det är väldigt primitivt i lägenheten nu! Vi har passat på att packa så mycket som möjligt när vi haft bil för att slippa bo i eländet och åka fram och tillbaks med spårvagnar! Men vi återkommer, och annars blir det inflyttningsfest istället! :D