28 februari 2009

Ett inspirerande inredningsinlägg

Jag känner att jag bara måste dela med mig av min fräscha boning! Andra lägger upp nakenbilder av sig själv, jag tänker härmed blotta mitt hem för tillfället. Jag går nämligen bara runt och garvar över hur här ser ut!

Om vi börjar i den underbara hallen är den luftigt möblerad med gott om förvaringsmöjligheter. Här finns nämligen ett antal flyttkartonger inom bekvämt räckhåll.

I vardagsrummet finns gott om böcker och skivor. Ett riktigt bibliotek! (Nerpackat.)

För övrigt vill jag bara dela med mig av ett vackert stilleben från köket, och några andra härliga detaljer från mitt vardagsrum och sovrum!

Nu ska jag ringa Sköna Hem och be dem göra reportage. Eller så ska jag röja upp lite :p






5 kommentarer:

Anonym sa...

Anna! Jag saknar din mysiga lägenhet... och dina underbara scones! Snart är det dags att packa ner singellivet, it's the end of an era... Men det är sjukt jobbigt med alla kartonger, bärande och kånkande. Hoppas din man är stark! PUss

Anonym sa...

Du kan få låna min diskmaskin, så slipper jag hjälpa till att bära alla kartongfanskapshelveten!

Sofia sa...

Haha jag känner igen mig! Ordning var plötsligt som bortblåst, ungefär samtidigt som budgivningen avslutades & vi vann ;).

Jennie sa...

hahahaha....the end of an era

Anonym sa...

Inspirerande var ordet :) Hur går det med dina bokhylleväggplaner?