28 februari 2009

köpa 10 papperspåsar

Det gjorde jag på Ica igår. Kassörskan tittade lite lurigt på mig så jag var tvungen att förklara att vi skulle packa böcker. Det gjorde vi hos Otto igår också nästan alla böcker i de där 10 kassarna. Förutom kursböckerna då, som står i ett annat rum. Jag har minst lika böcker om inte fler. Det kommer bli ett jäkla boksläpande när vi flyttar helt enkelt.

Nu har jag jobbat. Och blev vansinnigt irriterad när jag stod i Brunnsparken bland en massa drägg födda typ 94 och 95 (var fan är deras föräldrar som låter dem vara i stan och ränna halv tolv på natten?) och väntade på 58an som skulle komma. Stannar inte bussjäveln bakom en annan buss och sedan bara kör vidare utan att stanna längst fram på hållplatsen? Jag höll på att gå av.

Nu ska jag hoppa i säng, i en säng som är alldeles tom. Vissa andra är ju i Stockholm och U2-festar. Hrrrmpf! :p Imorgon ska jag promenera till Ica och köpa fler papperskassar så jag kan packa ner fler böcker. Ska bli skönt.

Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och komma till mig!!!