13 februari 2009

Hej!

Nu känns det så himla bra! Igår var Otto och pappa och jag i lägenheten och rände runt och mätte alla väggar. Dessutom var det kul att träffa dem vi ska betala väldigt mycket pengar till :D Nu har vi mycket bättre koll på var vi skulle kunna få in möbler och hur vi ska lösa olika saker. Det kommer till exempel krävas en vägg full med hyllor för att få plats med alla våra böcker... Men det är jättekul att sitta och fundera!

Det blir inflyttning 9 maj, så det känns sjukt långt tills dess.

På måndag är det dags att dra igång fyra veckors VFU! Det blir nog bra tror jag. Det gäller bara att ha extremt koll på läget, framför allt eftersom det inte blir jättemånga lektioner att ha. Fast skönt är det att det här snart är färdigt. Känns lite sjukt faktiskt!

Jag kan dessutom meddela att jag nu sett hela säsong 4 av Desperate Housewives ^^

3 kommentarer:

mia sa...

Visst är det kul att planera? Rita planlösningar, alternativ för var man ska ha soffan/sängen/bokhyllorna?! Behöver ni köpa mkt nytt eller kan ni ta de möbler som ni redan har? Vilken härlig examenspresent du skaffat dig själv Tant Snusk!!! Trevlig helg på dig o mannen!

Anonym sa...

Wii!!! Fan du e vuxen nu! Haru kollat på dne 28:e. Jag & Rickard håller tummarna att ni kan komma. E ju trots allt tack vare er som vi kunde jobba i lägenheten

Agnez sa...

Anna! Vilken underbar härlig blogg du har! Underbart! Jättekul att läsa! Får plötsligt lust att tapetsera, laga goda middagar och lyssna på bach, och köpa hem massor av blommor! Inspirerande! Hoppas du mår bra! Kram Agnez