18 februari 2009

Tröttttttttt


Alltså jag vet inte om jag kommer klara ett lärarjobb! Jag har idag varit i skolan 8-16, och jag var trött så jag höll på att avlida! Fruktansvärt. Dessutom hann jag hem och äta lite och vara hemma totalt 25 minuter innan det var dags att gå till jobbet. Idag har alltså varit en lååång dag. Men nu ligger jag med datorn på sängen framför mig (oerhört obekvämt) och ska snart sova.

Jag testade för övrigt Skype igår. Ja jag vet, jag är sjukt efter! Grethe, har du Skype kan vi prata om du har internet! :)

Annars känner jag mig mest sjukt ensam och övergiven. Otto är i Bryssel, åkte tiiiiidigt igår morse och kommer inte förrän sent på lördag kväll! YNK!

Men på VFU-fronten går det bra! Det gillar jag faktiskt :) Det flyter, och jag har planerat och satt igång en hel del grejer. Och kidsen är för det mesta rätt okej :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det tär nog på en i början innan man riktigt kommit in i det! Idag är det promenad i slottskogen som gäller för oss, bara på med moonbootsen :-)

Lindiz sa...

Jag tackar Gud för att det é fredag imorn å sen helg. Lär bli full bara av att lukta på vinet imorn eftersom jag é sååå trött. Kram!

Anonym sa...

Ja visst blir man trött av VFU! Jag brukar va helt knockad när jag kommer hem efter en dag med kidsen... Men efter en härlig sommar är vi väl redo att sätta igång?! Kram