7 juli 2008

Rapport från en snigels liv

Hej!

Jag ser nu hur sjukt längesen det var jag skrev här! Herregud, jag skäms...

Förra veckan var i alla fall lite halvhektisk med jobb på dagis och jox. Och varmt var det! I fredags var det i alla fall sista dagen, och då åkte jag upp till Lysekil med pappa och var där över helgen. Ibland är det faktiskt riktigt najs att sitta ute i värmen sent på kvällen och dricka rödvin och tjöta lite med mamma och pappa :) Innan det hann jag träffa Otto och hans kompisar på torsdagkvällen, och innan det fick det ju plats en fika med Jennie också! Och du som var helt övertygad om att naveln inte skulle vända sig! ;)

Igår åt jag och Otto middag och degade lite. Jag har åkt på nån sorts början till förkylning och har ont i halsen och är trött. Igår hade jag sjuk huvudvärk också. Det är så tråkigt! Nu har jag precis diskat lite och känner mig som nån sorts guldmedaljör i sunkighet, så jag ska hoppa in i duschen innan jag ska hämta bil och dra till operan. Får se om det kommer några som vill bli guidade idag! I eftermiddag ska vi köra upp till Tjörn nånstans och hälsa på Gustaf och Alex i deras segelbåt.

Nä, nu är det dusch som gäller! Hoppas ni andra har världens bästa sommar! Det har i alla fall jag :)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Ja klart du har världens bästa sommar hihi. Ja naveln slår emot allt nu =) hihi snart e d dags GAAAH - jag börjar bli lite rädd

mia sa...

Å lite uppdatering om hur en snigel kan tänkas ha det... Låter som du sniglar på i god fart tycker jag! Puss