14 juli 2008

Hud


Jag bara måste dela med mig av mitt lidande! Har haft i ungefär två dar nu en finne under läppen, strax nedanför mungipan typ. Det har varit helt fruktansvärt! Jag kan ju inte låta bli att klämma finnar, och den här har jag varit på lite grann också, trots att jag vet att man absolut inte ska! Imorse var halva läppen helt svullen. Fy fasen vad äckligt!!!!

Dessutom är det blåsigt idag. Inte alls somrigt och skönt! Tur det finns pussel att ägna sig åt. Nu längtar jag faktiskt ner till Göteborg!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Ja finnar é inte sexiga... men 31 juli åker jag till Helsingfors... har hört att dom har gott godis å snygga kläder iaf :D

Anonym sa...

jag har fått en rejäl innebrännare precis under näsan. fy farao vad ont det gör!

Jennie sa...

AAAAAJ

erika sa...

jag fick nåt finnliknande under min läpp i våras, i samband med en förkyldning. den ville inte ge sig och dum som jag var klämde jag också. nu har jag istället fått ett stort rött märke. icke schnyggt.