8 juli 2008

BLÄ!

Jag har ont i halsen. Fy fan!

Dessutom ska jag in och köra TVÅ gånger 60 minuter guidad tur på operan idag. Igår var för övrigt premiär för mig, och givetvis var där fyra tyskar så jag fick köra på både engelska och svenska samtidigt. Varför ska det vara lätt liksom?

Efter jobbet ska jag susa ut med bilen (mkt trevligt att ha för tillfället) till Lindholmen och hämta en viss söt kille och dra med honom till IKEA! Jag vill ha ett badrumsskåp, mamma ville ha en ny badrumsmatta och han, Otto alltså, ska kolla på soffa. Nu var det ju säkert en månad minst sen vi var där senast liksom :p

Här tänkte jag visa det senaste inom knäppa foton. Det här tog jag när vi var i Fiskebäckskil förrförra helgen. Notera tanten med huckle jag fick med bakom! Hon stod och väntade jättelänge utan att jag såg det :p


Och här tyckte Otto att det skulle vara fint att fota typ min näsa och min hand. Eh :p

2 kommentarer:

erika sa...

finfina bilder :D du, en fråga, du vet när man liksom visar filmer från youtube i sin blogg (som du gör ibland!) hur gör man då? jag får inte in dem i min lilla blogg och fattar inte hur man gör! A big help, please!

Jennie sa...

Åhh fint, specieltl näsan och handen