8 oktober 2007

mmmmmåndag


Måndag med:

* Mild huvudvärk - Richard, Hanna och jag bestämde oss igår för att dricka lite rödvin till middagen. Och Gin&Tonic. Mkt najs! Men jag hade lite ont i huvudet när jag vaknade. Och nu är jag trött :p

* Ångesssst - vi har så jävla mycket att göra den här veckan. Urk! Tenta plus skriftlig inlämning samma dag, plus att vi har praktik nästa vecka med ett skrivprojekt man borde förbereda. Jag orkar inte ens radda upp allt jag har ångest och stressar för :p

* Basgruppsarbete - mkt treflig eftermiddag hemma hos mig med Mia, Jennie och Linda. Vi diskuterade våra tjusiga krönikor. Fan vad vi är duktiga! Mia är från och med nu utnämnd till Tant Komma efter att ha skrikit nåt om att hon undrar om det är normalt att gå igång på kommatecken i en text. Men jag förstår henne, jag är numera helt såld på semikolon! Ska försöka använda dem mycket mycket oftare hehe...

* TV - jag rekommenderar Gynekologen i Askim! Mona Malm är helt underbar. Och Nyberg & Törnblom på TV 3 - Mia är min idol!

Nu är jag trött. Jag måste dessutom köpa stickor i storlek 20 snart så jag kan sticka en cool sjal jag hittat mönster till. Wiie!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tant Komma här... hur är det med tant anna snusk?! haha; vilken trevlig eftermiddag vi hade ändå! jag är mkt sugen på att själv dra igång en så kallad "blogg" :) men jag måste komma på ett tjusigt och passande nämn först... ;kanske nåt som börjar på TJ? ; kram

robin sa...

Tant Anna snusk var något nytt! ;)

Jennie sa...

Tjenis penis...åhh jag orkar inte med allt skall lägga mig ner och DÖ!!!!! kram