25 oktober 2007

galet!


Hej!

En hel del känns lite galet i mitt liv just nu. Fast en del är jobbigt galet och en del är trevligt galet. Men allt sammantaget gör att min hjärna går på högvarv och att min lägenhet ser ut som en brottsplats eller naturkatastrof :p

Helgen var najs najs najs, även om jag totalt släppte allt vad rutiner och vardag heter...

Jag är dessutom inne i en dagboksperiod igen, vilket också tyder på att min hjärna har lite mer än den klarar av att fundera på. Men men!

Sen är det det här med planering. Att försöka få in allt man vill på den lilla tid man har. Urk!

Men det är soligt och kallt! Det gillar jag. Iaf att det är soligt. Ikväll ska jag dessutom jobba i shopen på operan, det ska bli kuligt!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Heeej

Jag hatar att vår VFU är så kort känns som att allt blir väldigt haffsigr gjort =)

Kram och puss

robin sa...

Usch, jobbigt galet låter inte bra alls ju. När det galna hugger som en galen hund. Men det är ju skönt att man kan tänka på det galna som är bra också.

Lindiz sa...

Hej Darling! Jag har också haft en del att göra - för jag är ju som vi alla vet bäst på att trassla till mitt liv. Men nu är det trassel som har med skola och vfu att göra - så ngt nytt iaf. Jag röstar för en myskväll nästa vecka, och då vill jag veta allt om kärleken... puzz

Jennie sa...

Tjena

Nu blir jag nyfiken berätta mer om your lovelife =)

Puss