30 oktober 2007

jag vill


Visst är det hemskt när man vill så mycket som man inte har tid med? Just nu skulle jag vilja krypa upp i min soffa (jag har till och med fått upp en läslampa nu!) och bara läsaläsaläsa. Däremot håller jag på med Brott och Straff, eller det vill säga jag har inte läst i den på flera veckor, och har liksom tappat taget om den. Helst skulle jag vilja läsa en massa annat, men med tanke på vår kommande litteraturhistoriakurs känns det inte särskilt smart.

Just nu måste jag dessutom läsa klart bokrapporter jag skulle läst för väldigt längesen, och sen måste jag göra tre fucking textanalyser tills på måndag. JAG VILL INTE!!! Jag vill bara få min LP-spelare att fungera. Det gör den inte heller just nu. Oh well.

Det är iaf skitkul att jobba i shopen på operan! Jag gillar det skarpt. Det är som att man får leka affär, fast på riktigt :p

För övrigt borde alla gå in och kolla Gynekologen i Askim på SVT Play. Och HEJ RYMDEN! Det är typ ett humorprogram för lite yngre personer, gjort av mina darlings Kalle, Valle och Ola.

1 kommentar:

Jennie sa...

Härligt vännen jag skulle börja med mme bovary och sen skulle jag köpa kurslitt och sen skulle jag...ja du vet hur det är ingen panik allt på en gång =)