29 januari 2009

60 kids på 1200 rum och kök

Ikväll guidade jag runt typ 60 gymnasiekids på operan. Det var kul! Det blir däremot logistiskt svårt att få runt så många människor på en del rätt trånga utrymmen. Det är svårt att hitta bra ställen att stanna på och prata så man syns och hörs.

Nu har jag kommit hem till en söt pojkvän som gjort middag, och nu ska jag bada och läsa kurslitteratur. Det är trevligt att göra samtidigt nämligen. Imorgon är det helg, det tycker jag ska bli riktigt najs. Vi ska bo hemma hos Ahlberg och Victor eftersom mamma och pappa ska till Stockholm. Jag ska försöka slå dem på Carcassonne. Det är baskemig min tur att vinna!

3 kommentarer:

mia sa...

Jag har inget badkar... och att duscha och läsa samtidigt tror jag blir lite knöligt. Trefvlig helg snygging!

Anonym sa...

Hoppas du klår dem! Du e så duktig å jobbar och står i!

Anonym sa...

Och som vanligt så var det jag som vann Carcassonne... :)