23 december 2007

32 timmar i sängen

Nej, det är inte för att jag träffat nån het man :p Jag har varit MAGSJUK! Fy fan. Var helt död när jag slutade jobbet i fredags och mådde konstigt, och ja, ni vet vad som händer sen. Inga detaljer. Men eftersom jag har mens och en förkylning på väg kan man ju lugnt säga att jag fick bingo i kroppsöppningar typ. Eh.

Från i fredags klockan 22 till lördag klockan 22 låg jag i sängen med undantag av kanske max 10 minuter. Jävligt kul. Sov, vaknade för att konstatera att jag inte orkar kolla på film eller läsa, och somnade om. Sen somnade jag och sov drygt 11 timmar till. Underbar start på julen!

4 kommentarer:

mia sa...

jag vill önska dig god helg och god konvalenscens!

Lindiz sa...

Usch... det låter inte alls kul sötnos. God Jul iaf... vi syns säkert snart. Puzz

robin sa...

Du har låtit lite halvdöd iaf - gott att du repar dig :)

Thomas sa...

Nutte.