4 december 2007

Stök


Oj vad allt känns jobbigt idag. Det var jobbigt i skolan och jag var sketatrött på skitungarna som bara tjafsar och jag ska iväg och jobba ikväll. Här ser, efter helgen, ut som en jävla knarkarkvart! Det ligger saker överallt och alla tidningar och saker bara svämmar över. Och jag orkar inte städa nu, för jag har en och en halv timme hemma innan jag ska gå, och då måste jag lägga mig i badet så jag kan reda ut och försöka tvätta mitt hår som är fullt av mousse och lockar sen i fredags (jag ägnade en timme åt att locka håret och det blev jättefint!), för gör jag inte det så kommer jag se ut som en knarkare själv!

Det ser dock inte lika illa ut som när Richards bokhylla hade vält i oktober, hihi :p

3 kommentarer:

Lindiz sa...

I know the feeling babe... men det blir bra. I'll make it STEP BY STEP (if u know what i mean :-P)och det kommer du oxå att göra. Puzz

robin sa...

Tur att det inte ligger knark framme. Det är segt att städa. Du har fint hår.

mia sa...

knarkigt är inne har jag hört! högstadiekids borde bli försedda med tjafsförbud tycker jag...