18 december 2007

Dåligt!

Nu har jag inte uppdaterat på hur längesen som helst. IGEN! Usch och fy på mig säger jag bara.

Igår var jag och Otto iaf på världens bästa julkonsert, med Svenska Kammarkören. Snyggt snyggt! Nu har jag ju dessutom fått tag på en julskiva till, mkt bra!

Idag började vi ÅTTA OCH FEMTON i skolan. Det är hemskt. Det borde vara förbjudet på universitetsnivå! Men det var helt okej annars, och det blev ju baguette! Det är lite tradition. In honor of Linda åt jag brie och salami dessutom :p

Nu har jag susat runt lite med bilen, hunnit hoppa in och ta en snabbdusch och snart ska jag iväg hem och tillsammans med min broder leka lite på Isacsons middag. Vi tänkte knäcka på servering och sånt där alltså. Blir säkert bra. Har dessutom lite beslutsångest för om jag ska ta ett pass i operashopen på söndag. Pengar vs ledighet, jäkligt svårt!

Näe, nu måste jag försöka sminka över diverse finnar, jävla PMS :p

Puss på er!

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Hej darling. Vad gulligt med din brie å salami. Jag kommer imorgon trots allt... men shit vad svårt det kan vara att säga nej asså. Så jag förstår verkligen dit dilemma angående söndag. Hmm...?

Jennie sa...

Hmmm jag kör jämt på pengar haha vem fan behöver ledighet jag kan knappt stava till det ordet puss och kram

Jennie sa...

Hmmm jag kör jämt på pengar haha vem fan behöver ledighet jag kan knappt stava till det ordet puss och kram

Anonym sa...

Ja! FY! Skriv oftare!!!

onkeltuca.blogspot.com

robin sa...

Brie och salami är ju alltid gott.