13 december 2007

so much to do, so little time

Hej!!

Jag mitt as har ju inte skrivit på en vecka! Mycket dåligt. Och inte hinner jag skriva mycket heller. Jag har seriöst varit ledig hela dagen idag, och vad fasen har jag hunnit med? Typ hälften av det jag hade tänkt. Visserligen har jag fått gjort några bra saker, men det räcker inte!

Imorgon är det sista dagen på VFUn, vilket faktiskt ska bli rätt skönt. Jag har inte tid. Och jag har inte läst någonting typ, så jag har sjukt mycket ångest för skolan också. Men det blir ALLTID samma sak i december! Jag går in i en asocial bubbla. Blärk! Och i helgen blir det dubbla dubbelpass på operan. Alltså måste man upp tidigt och hinna göra en massa annat också för att man överhuvudtaget ska få nåt gjort. Men men!

Nu ska jag iväg till jobbet!

(några bilder från Nötknäpparen som gått på operan innan jul - världens bästa julstämningsfixare!)


3 kommentarer:

robin sa...

Hej - ett tag trodde jag att det var fel på min browser eftersom det inte laddades något nytt innehåll :).

Apropå balett så hade en riktigt överdådig Svansjön varit skoj att se.

Ta-ta

Jennie sa...

Åhh vad fint...jag har kommit 70 sidor i boken vi tentar av nästa evcka bra jobbat...eller inte puss på dig

Lindiz sa...

Skit i skolan... det löser sig alltid. Å annars finns det ju tabletter man kan ta så att man tror att det löst sig :-P