26 september 2007

Meet my friends, Noskapin & Nasoferm


Det är intressant att mina förkylningsmediciner blir en tjusig alliteration :p Jag har som sagt förkylt mig. Eller blivit förkyld. Blivit SMITTAD. Någon elak människa har varit förkyld i min närhet, och just nu ägnar jag mycket av min tid åt självömkan och att vara hes och försöka att inte hosta :D Och sprayar nässpray.

Undrar om man kan bli smittad av nattvardsvin? :p I så fall kanske det var i onsdags det sket sig, för då var jag och Richard på onsdagsmässa (Mkt logiskt eftersom det var en onsdag!). Det var vi idag också. Mkt najs! ^^

Imorgon ska jag hålla min slutuppgift i vår retorikkurs. Jag kanske borde förbereda mig lite :p

Annars är det rätt stabilt i livet just nu! Om någon undrade. Det finns grejer jag varit väldigt ledsen över som jag tror jag nu kan släppa lite, med nåt sorts sorgset konstaterande att jag just släppt det, fast jag egentligen inte vill. Men jag har börjat läsa Brott & Straff, och det känns rätt seriöst ^^ Puss på er alla söta!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu lämnar jag en kommentar här hos dig så att du fattar att jag varit här och snokat... jag ska nyfiket läsa vidare bland dina söta inlägg...