29 september 2007

| helg |



Jag skulle verkligen behöva ungefär 24 extra timmar på den här helgen! Igår var jag ledig och skulle ägna typ HELA dagen åt att skriva textanalys som ska lämnas in på måndag. Det gick ju ehrrm ganska bra. Jag har iaf kanske skrivit en tredjedel. Men jag fick diskat!

Det är ju rätt intressant hur otroligt städ-och disksugen man blir när man har något skoljobb man måste prioritera. Här har varit odammsuget väldigt länge men just NU sitter jag och vill bara kasta mig bort och hämta dammsugaren.

Ikväll blir det Ladies' Night med min kära basgrupp! Jag hoppas det blir kul, jag är fortfarande lite skeptisk till själva konceptet ;) Och egentligen skulle jag vilja vara på bokmässan klockan 9 eller 10 imorgon så jag hinner med det också innan det är dags att, precis som igår, jobbjobbjobba på operan. Det är Faust igen imorgon vilket gör att det blir sent. Men igår var det i alla fall kul!

Bilden har jag för övrigt tagit med min nya kamera. Den är skojsig!

Och jag måste köpa mjölk.

1 kommentar:

robin sa...

Blev det någon mjölk da? Eller fick det räcka med "koncentrerad" mjölk i formen av en Saint Albray?