29 juli 2008

Kungliga hufvudstaden

Häj!

Nu är jag väl allt duktig som försöker uppdatera lite? ^^ Jag sitter med svidande läppar och torr narig näsa (känns SÅ sexigt haha) här i Bromma och ska snart hoppa i säng. Igår var värsta dramatiken med Mias första blogginlägg som jag och Otto läste på tåget, och med att sen försöka få tag på nån som visste lite mer. Mia fick jag tag på on her way to stranden, men till slut ringde Linda och berättade den roliga nyheten - att det blivit en liten Julia för Jennie och Rickard! Grattis!!

Imorgon hoppas jag att vädret blir lika skönt som idag, dvs inte för varmt, och att min förkylning inte är lika jobbig som idag. Dagen idag har ägnats åt Gustavsbergsutflykt, eftersom Richard skulle jobba lite, diverse antikvariatsrundor och Östermalmskorv. Och vi träffade Lundin och Madeleine! Mkt trevligt :)

Hoppas alla ni andra har det bra därhemma!

2 kommentarer:

mia sa...

Ååå Blommigt uppdaterar! Helt otroligt... :) Hoppas du får det lovely i Stockholm! Puss

Lindiz sa...

Trots att jag är gruppens mest oansvariga medlem har jag ändå viss koll :P Ha det kul i Sthlm... jag drar till Helsinki imorn.