18 juli 2008

Men hallå...!


Jag släppte precis ut fyra getingar som villat in sig i det här rummet och höll på och flög omkring. FYRA! Jag är dessutom sjukt rädd för getingar så jag tycker det var en bedrift att jag höll mig så lugn :p

Idag har jag jobbat lite, och åkt runt i ett Mary Poppins-hus på stora scen på operan! Mkt fräsigt :p Jag körde en guidad tur som jag brukar avsluta med att kika in på scenen från Lilla Scen, och idag var där en kille som undrade om vi kunde hjälpa honom trycka på en knapp i ena huset som han höll på att provköra, samtidigt som han själv körde det andra huset. Det var wiie!

Börjar lära mig att hitta ganska bra i detta enorma hus. Och jag har definitivt lärt mig hitta upp till en massa coola platser! Är någon ledig i helgen leker jag i shopen och kör guidning både lördag och söndag, det är bara att dyka upp så får ni hänga med!

Ikväll tänker jag ha värsta slappkvällen. Egentligen borde jag packa, så är jag smart. Men det kan bli imorgon kväll också, innan jag ska hämta en viss sötnos på Landvetter vid 22-tiden. Ikväll tänker jag nog se på film :) Man får ju passa på när man har en 40-nåntingtums-TV att titta på, för det har jag definitivt inte hemma hos mig! :p

4 kommentarer:

Jennie sa...

Åhhh godiset var gott =)

Anonym sa...

21:45 landar planet om jag får be... ;-)

Anonym sa...

37 om JAG får be!

Anonym sa...

jag hatar också getingar mer än allt annat. väldigt modigt av dig måste jag säga, att trotsa döden i vitögat så där!