25 juli 2008

Falbygden och ynk

Hej!

Ja, jag vet, det här är sjukt dåligt. Men jag är inte hemma så mycket för tillfället :D

I lördags kväll satt jag i ren frustration och lade några hundra bitar pussel innan det var dags att köra ut till Landvetter och hämta Otto från Islandsflyget. Hann dessutom spana in Leif Pagrotsky som kom ut från bagagehallen med en dator i högsta hugg. Sen var det pusskalas och vi åkte hem och åt lite ost. Jag tror jag är rätt tokkär faktiskt :)

På söndagen jobbade jag och sen bilade vi till Skövde och Ottos mamma. Där hade vi några väldigt trevliga dagar med total bilsightseeing runt hela Falbygden och många najsiga middagar. På tisdagkvällen såg vi dessutom Mamma Mia på bio, och jag var överlycklig! Kul :D

Vi hann en snabbvisit till Lysekil också, och körde hem igårkväll. Roadtrips är najs! Och tre gånger till blev det bad :)

Men idag då... Efter en väldigt mysig kväll igår vaknade jag imorse och mådde jättekonstigt. Kände mig skum i magen och trött. Jag skulle jobbat 11-16 idag, men redan klockan 13 gav jag upp. Jag kände mig darrig i hela kroppen och hade världens huvudvärk. Nu har jag legat med ont i kroppen, huvudvärk och bara mått pyton sen dess :( YNK! Och ingen är hemma som kan serva mig med dricka och sånt där och komma och klappa mig på pannan och tycka synd om mig :(

Och jag vet, det är för jävligt på uppdateringsfronten! Jag varnar redan nu för att vi åker till Stockholm måndag -måndag nu, och då lär det bli dåligt med uppdatering. Men jag försöker läsa era bloggar iaf! :) pusspuss

2 kommentarer:

Jennie sa...

Stackars lilla anna, får hoppas att du känner dig bättre imorgon puss

Lindiz sa...

Jag é oxå lite sjuk... inte kul i det fina vädret. Kramiz!