16 juli 2008

Låååååångsaaaamt

Alltså seriööööst vad långsamt den här veckan går. Jag vill bara att den ska försvinna! Två dagar till av rätt mycket tråkighet. Urk!

Idag impulshandlade jag rosa skrubbhandskar i alla fall! Här ska torrskrubbas innan jag hoppar in i duschen nästa gång =)

Nu håller jag på att kolla på extramaterialet till Harry Potter and the Order of the Phoenix. Det hade jag nämligen missat att göra! Och har ett avsnitt av Trinny & Susannah att kolla på också. Wiie!

Jag kan dessutom meddela att jag idag har skaffat en ny mobil. Det kommer inget simkort förrän imorgon (och gör det inte det då så tänker jag skrika och bli vansinnig!) så jag är fortfarande mobil-lös. Shit vad man är beroende av den lilla skitsaken egentligen!

Annars toksaknar jag bara...!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig också!

Lindiz sa...

Ska bli kul när du blir kontaktbar igen... min lilla Klump-Blommigt :P

Jennie sa...

Åhhhh myspys...men lilla vännen snart e d väl lördag då han kommer hem?