2 augusti 2009

Oskuld


Detta påminner mig om när Grethe och jag hade en mkt intelligent facebook-konversation om hennes Skypeoskuld. Igår var jag på U2-konsert för första gången. Otto för nionde. Jag föreslog att han skulle avstå från konserter de närmaste tio åren så jag skulle få chansen att komma ikapp! Det gick inte så bra med det förslaget. Men grrrrymt var det igår!

Idag är jag lite trött. Det blev ingen guidning, jag sålde bara några vykort. Men jag gråter inte för det. Nu ska vi bara ägna kvällen åt pannkakor och packning. Imorgon, jääävligt tidigt, åker vi till Stockholm! Ska bli så kul!

Planerna är inte så många, mer än att jag har blivit lovad trumpetsolo i Lundins lägenhet, och jag SKA till pappersaffären i Gamla Stan, som inte blivit av på ett år. Dessutom funderar jag på lite industrispionage och gå på guidad tur på Kungliga Operan. Vore kul att se hur mina guidningar står sig :D

Ha en underbar vecka!

1 kommentar:

Jennie sa...

Hmm spionage...spännande. Jag var faktiskt inte så impad av u2, jag vet... Men de kändes så kalla, så opersonliga...:-(