2 juni 2008

Premiär!!


Idag blev det premiärbad i havet! Det var många år sen jag var i vattnet såhär tidigt. Bestämde mig, eftersom jag så hurtigt vaknade typ halv nio imorse, för att åka och hämta uppsatserna och sen ta bussen ut till Amundön. Och det gjorde jag, där jag låg och läste uppsatser och dåsade i solen. Två gånger hann jag hoppa i också. Mycket najs! Nu har jag sköljt av mig saltet och svalkat av mig efter alla varma äckliga bussar och använt mkt EfterSol. Röd som en kräfta i ansiktet. Eh. Men oh vad skönt det var!

Imorgon ska jag förbereda opponeringen och jobba på kvällen. Sen blir det operajobb på onsdag och torsdag morgon, opponering på onsdag eftermiddag och jobb på operan på söndag och nästa tisdag. Sen är det slut! Fy fasen vad trevligt det ska bli :D

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Din dag låter mkt bättre än min ;-)

mia sa...

Å ska du ha sommarlov sen??? Va najsigt... Jag har hört rykten om
A2-middag på fredag, ska bli sååå mysigt! Mycket sång och dans och skrik kan jag tänka mig... hähä

Jennie sa...

Wonderful baby wonderful btw så låter middag hos dig på fredag väldigt bra =)