30 juni 2008

Min bror!


Idag fyller min bror 18! Här på en bild där han klätt upp sig till värsta braten för att retas med vår syster när vi var och åt på hennes restaurang ;) Herregud vad stor han har blivit kan man säga som en liten tant :D

Nu är klockan äckligt tidigt, och jag sitter och ska precis stänga av datorn och åka till Villa Villekulla. Och nu får jag klara mig ensam en hel vecka! :( Jag gillar inte att jobb och Bruce Springsteen ska blanda in sig i mitt och Ottos förhållande :p

I eftermiddag ska jag bort till operan och hämta lite grejer. Nästa vecka är det guidad tur med Anna som gäller måndag-torsdag kl 15! ^^

3 kommentarer:

mia sa...

Å jag vill gå guidad tur med tant Anna! Låter spännande... Själv är jag sjuk idag och tycker så synd om mig själv :( EN positiv sak med att vara sängliggande är att man hinner läsa en himla massa, innan ögonen ramlar ihop...

Jennie sa...

Åhh guidad tur, låter fantastiskt roligt...nej jävla gais och bruce =)

Anonym sa...

Jag lovar att både sluta jobba och lyssna på Bruce nästa vecka... :)