11 juni 2008

Mina böcker


Nu ska jag sno Mias rubrik här! Jag sitter och efter-fyller-i min läsdagbok där jag skriver upp vad jag har läst för böcker och lite kort vad jag tyckte om dem. Nu har jag visserligen läst en salig blandning av en del väldigt korta böcker, en del långa (typ Harry Potter och Stieg Larsson-långa), några noveller och annat, men jag har faktiskt fått ihop 69 böcker sen 13 juni förra året. Wiie! Fast det betyder att jag INTE har läst en massa kurslitteratur :p

Mina senast lästa hittar ni ju här :) Jag tycker alla borde ha en boklista på bloggen, det är så kul!

5 kommentarer:

Jennie sa...

Men jag får sån prestationsångest när jag ser din

Lindiz sa...

Gillar nya looken på bloggen :P

mia sa...

eeeeh... du vann ju BIG TIME! ska vi tävla till nästa år?

erika sa...

Allt erat book talk får mig att vilja ta tag i lite Harry Potter nu i ledigheten. Jag ska börja i natt.

Anonym sa...

Ja mera böcker!!! Skulle gärna vilja läsa din lista, fast den är lång!