21 oktober 2009

Nån sorts uppdatering

Fråga mig inte varför jag inte har skrivit på jättelänge, jag vet faktiskt inte!

Nu håller jag på med en kombination av saker Otto inte skulle gilla, jag lyssnar på en jullåt med David Phelps. Hähä. Av nån anledning letade jag efter Jan Sandströms arr på Det är en ros, och upptäckte att jag tydligen städar bra med lite julmusik. Och varför inte, vi har ju en hink med blivande glögg i rummet jag försöker röja i :p

Visst har det hänt en massa sen i september, men inte på jobbfronten direkt! Men jag försöker plocka ihop lite här och där med vikariat och operajobb. Det funkar väl än så länge. Fast det är så tråkigt att vikariera. Man får mest vara polis. Det är dessutom snuskigt dåligt betalt, jag tjänar några kronor mer än när jag guidar på operan. Det gör jag för att jag skaffat mig erfarenhet och lärt mig själv, men min lärarexamen har jag lagt ner fem år på. Heltid. Det är sjukt faktiskt.

Nu ska jag snickra ihop en ansökan och maila in. Jag kanske skriver mer sen! Lyssna på det här så länge. Man blir totalt mörkrädd! Ring P1 glömmer jag att lyssna på alldeles för ofta :p

1 kommentar:

Jennie sa...

Kul kul att läsa om dina bravader :-) Ähum. nåväl vi ses väl på onsdag hoppas jag puss