30 november 2009

Tant pretto

Måste bara säga att Holly Golightly nog är den coolaste filmkaraktären som finns. Har ni inte sett Breakfast at Tiffany's är det hög tid! Det här är bara fint :)



Idag tänker jag vara oerhört pretto. Jag har bara inte bestämt i vilken ordning jag ska skura köket, sy på min nya symaskin (yay vad den är bra!) eller brodera. Eller kanske sticka.

I övrigt är det snart december. Mkt bra. Jag blir bara totalt antisocial då, och vill helst vara hemma och fixa hela tiden. Idag tänker jag åka till Gårda Textil och se om de har nåt skojsigt man kan hitta till att leka med symaskinen med.

1 kommentar:

Jennie sa...

ÄLskar den låten! För övrigt sitter vi och youtubar barnsånger nu med illustrationer så att jullan kan dansa till dem haha. fan vad jag gillar julen. Snart får vi bestämma en dag med glöggmys här. Vill träffa dig min fina Anna...saknar dig