5 juni 2009

Om jag hade twittrat....

...hade det antagligen sett ut såhär imorse:

(kl 07.11) urk, jag är trött. Det kom en människa med kalla händer och drog av mig täcket, lade sig ovanpå och presenterade sig som mitt nya täcke. Hhhmm.

(kl.08.20) JÄVLA STUDENTFJANTAR! Det sitter en grupp skrikiga töntiga studenttjejer längre bort på gården och drar alla töntiga ramsor de kan komma på, och skrikvrålsjunger fyfanvadviärbra. Klockan tidigt, när jag visserligen inte sover men försöker läsa the wind in the willows!

(kl.09.50) Varför är det mulet när jag vill ha på mig nya shorts? Det känns förresten mycket pyssligt att gå upp på vinden och hämta ner toarullar och två sorters fryspåsar, som bara finns där. Man måste ju frysa in lantbrödet man bakade igår. A Bree moment to say the least!

4 kommentarer:

mia sa...

Vad härligt att vara klar Anna! Men visst känns det mycket konstigt. Man är ju mentalt inställd på att i september plocka fram pennor och nytt kollegieblock, börja kolla upp kurslitteratur mm. Men icke! Vi har kämpat hårt, ända in i kaklet :) Och ikväll ska jag fira... Weehooo! Kram kram

Unknown sa...

Åh, herre gud... Det susar i säven var ju inte igår man läste direkt.

anna sa...

Exakt! Det är därför jag läser den igen. Jag har alltid nån nostalgitripp på gång i läsväg :D

Mia, nu är det baskemig ända in i kaklet!!!

Jennie sa...

Åh a Breemoment baby! Nu ses vi snart va? Miss u! Och Julia verkar sakna tant snusk med!